۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۳۳۷۰۴۳
سرپرست روابط عمومی سازمان محیط زیست استان تهران گفت: در روز 15 اسفند روز درختکاری، سازمان محیط زیست استان تهران قصد دارد در مجموع  بیش از ۴۴۰۰ نهال غرس کند.
کد خبر: ۳۶۲۷۶

 جزئیات برنامه های سازمان محیط زیست استان تهران برای روز درختکاری| برگزاری کارگاه آموزشی در کنار درختکاری

 

طرح هر مدرسه یک نهالستان برگزار می‌شود

حسین کیاپاشا در رابطه با برنامه‌های این سازمان در روز درختکاری به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، گفت: این سازمان  قصد انجام  ۷ برنامه را دارد که در آن روز علاوه بر درختکاری آموزش همگانی نیز  نظر گرفته‌ایم.

سرپرست روابط عمومی سازمان محیط زیست استان تهران تصریح کرد:  اولین طرح ما طرح هر مدرسه یک نهالستان است که همراه با برگزاری دوره‌های آموزشی محیط زیست می‌باشد و در یکی از مدارس ملارد برگزار خواهد شد که قرار است یکصد نهال نیز غرس شود.

بیشتر بخوانید : تولید ۲۵۰ میلیون نهال در سال جاری| نهال‌های توزیع شده در شهر تهران از این گونه هستند

 کیاپاشا ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی محیط زیست و درختکاری با مجموعه‌های صنعتی که قرار است حدود ۳۵۰۰ نهال نیزغرس شود. برنامه بعدی، طرح جنگل المپیک می‌باشد که  با همکاری کمیته ملی المپیک و حدود کاشت۳۰۰ نهال انجام خواهد شد و همچنین در شهر قدس برنامه مشترکی خواهیم داشت و 200 نهال را غرس خواهیم کرد.

وی افزود: درختکاری مشترکی با شرکتهایی در برنامه خود داریم که حدود 350 نهال غرس خواهد ش دو در مرکز بازدیدکنندگان شهرستان شمیرانات هم کارگاه آموزشی محیط زیست به همراه  کاشت 300 نهال در برنامه‌های اجرایی سازمان محیط زیست قرار دارد.

جزییات برنامه های سارمان محیط زیست استان تهران برای روز درختکاری| برگزاری کارگاه آوزشی محیط زیست در کنار درختکاری

 

کاشت ۴۴۰۰ نهال به مناسبت روز درختکاری

سرپرست روابط عمومی سازمان محیط زیست استان درباره گونه نهال‌ها اظهار کرد: قرار است  این نهال ها در فیروزکوه ، شهر قدس و جنگل المپیک و مناطق دیگر کاشت شود و از آنجا که هر کدام از این مناطق زیستگاه متنوع و مختلفی دارند، انتخاب گونه نهال بنا بر زیستگاه های مورد نظر انتخاب خواهد شد.

کیا پاشا در آخرخاطر نشان کرد: در روز 15 اسفند روز درختکاری، سازمان محیط زیست استان تهران قصد دارد در مجموع  بیش از ۴۴۰۰ نهال غرس کند.

 

برچسب ها: #محیط زیست روز درختکاری #کشاورزی #وزارت جهاد کشاورزی کاشت نهال و درخت استان تهران سازمان محیط زیست
ارسال نظر
آخرین اخبار